Kvällen+ dagen

Lina cyklade hem för en timme sedan, då kom oxå pappa hem (efterr båtupptagningen) och vi gjorde äggmackor!! Nu står han i duschen och mamma kommer snart hem, gäster med gester börjar om 20 min och ja, glass finns nog hemma :)

Lina och jag var ungefär i ett dygn, fast vi hade nästan lika roligt hela tiden.
Gjorde inte så mycket idag.
Vi vaknade vid 9.00 och sedan låg vi och pratade till 10.00, sedan gick vi upp och åt frukost.
Sedan la vi oss och pratade, till 13.00, ungefär. Sedan gick vi upp och gjorde oss iordning, bloggade och så.
Sedan vid 14.00 åt vi vår "lunch"- två mackor. Sedan cyklade vi till skolan, med en fotboll och skulle spela pingpong. Vi hittade en annan boll och spelade lite...sedan blev Lina akut toanödig, och vi cyklade hem till henne.
Vi cyklade tillbaka och spelade pingpong i någon timme.
Sedan cyklade vi hem- och åt mat. Vid 16.30..
Vi kollade lite på tv och kollade lite på youtube, spelade kort och lite sådär. Sedan cyklade Lina hem igen.
Har haft jättekul!

Nu blir det kväller. Mörkt ute och ruggigt! Så nu, tv och mys :)

En bild på en solnedgång som jag tog när jag var på promenad för några dagar sedan..fast idag har solen gått ner för Lääänge sedan...




Lite dålig kvalite, mobilbild. Men vackert är det iallfall!!
Postat av: Carina - inspirera

Låter som en helt perfekt ledig dag!

Jag hade också en mysig dag :)

Kramen.

2011-09-18, 21:12:07 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Carina - inspirera

Glömde att skriva att det var en mycket stämningsfull bild...

Kramen. Igen.

2011-09-18, 21:12:41 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: