Läxor. Läxor och läxor :)

Har nu gjort: Engläxan, glosor, maläxan, i boken och lite utav noläxan (eller vi har inte det, men jag har tagit hem och jobbat!) Så är ganska nöjd. Nu är det bara sång- och fiolläxorna kvar. Men de går väl ganska snabbt!

Idag har vi haft slöjd! Wohoo, jag kommer nog att bli klar med det jag håller på med till nästa gång! Det ska bli spännande att se hur den blir!

Har ju oxå haft fiol, det gick sådär. Men jag fattar mer nu, än vad jag gjorde när jag kom dit! Så, måste öva lite mer på den låten! Låten är "Alone", med Heart! Tycker själv om den! 

Gillar den! Gammal låt, men ändå! :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, äta lite kanske. Mamma håller på i köket så maten är nog snart klart. Mmm, MAT! Och sedan ska jag nog läsa lite, plugga lite engelska och spela och sjunga.
Rätt full kväll. Men det går väl rätt fort.

Undra vad det är på tv idag, Halv åtta hos mig och???

Tv4: 

19:00 TV4Nyheterna
19:15 Lokala nyheter
19:20 Väder
19:30 Halv åtta hos mig
20:00 Idol 2011 audition
21:00 House
22:00 TV4Nyheterna
22:25 Ekonomi
22:30 Lokala nyheter
22:35 Sport

Får väl bli Lokala nyheter, Halv åtta hos mig och sedan kanske....Idol!

Postat av: Hilma

Måste nog plugga lite engelska jag med..

2011-09-13, 18:09:07 -
Postat av: Tilda

Mycket läxor :(

2011-09-13, 21:03:45 -
Postat av: Carina - inspirera

Mycket läxor blir det! Men det är skönt när de är gjorda...och bra om man kan dela upp dem lite...

Kramen.

2011-09-14, 06:19:18 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: