Såhär såg jag ut...

Nu är vi hemma från ett jättetrevligt bröllop. Alla var jättefina, speciellt bruden...men jag vill ju visa hur jag såg ut:



Min frisör fixade mitt hår jättefint, och jag är jättenöjd med klänningen och koftan, skorna oxå förden delen!

Har lite ont i hälarna, örhängerna är kvar och lockar i håret, passar ganska bra i det faktiskt- och antar att de kommer sitta kvar ett tag :) Men...trots det, så har jag haft en JÄTTEBRA dag. Spelat fiol har jag ju oxå, gick helt okej! Spelade såklart Can you feel the love tonight, tyckte det passade!!

Och kan väl passa att hälsa brudparet (eller nu man och hustru):

Och så lever ni lyckliga i alla era dagar, lycka till i framtiden!!
Postat av: Carina - inspirera

Du var superfin! Ett härligt, ljuvligt och lyckat bröllop blev det! Du spelade jättfint, jag är sååå stolt!

Hoppas hälarna känns bättre nu ;)

Kramen.

2011-09-11, 16:18:56 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: