Spagetti och köttfärsås

Nu har vi ätit upp det jag lagade förut (det var faktiskt jättegott :) ), alla gillade det, till och med pappa!!
Fast det är ju en rätt enkel rätt, lixom köttfärssås!!

Men visst ser det gott ut?!

Idag har det varit en bra dag!!
Vi har haft: So, Jorden. Idrott, Alligatorerna. SET, fast vi hade inte SET...vi tog Vaccin ( ;( )
Jag är inte rädd för sprutor, så det gick bra..men man blev jättenervös över att bara sitta där och vänta på sin tur...fick oxå tröst blandannt: Maria, Caisa, Nora mm. Så blev själv lite sjuksköterska..!

Sedan blev det Sv.
Vi gick igenom de 3 sista ordklasserna, vet inte vad de hette, jo, ett av dem var adverb!!
Vi gjorde ett prov..gick helt okej, fick 53 o en halv!
Fast jag tyckte att "aldrig" var ett utropsord (eller hur, eller hur) men det var det tydligen inte...men jag tjatade till mig ett halvt poäng, efter att han sa att:
"Men alla ord kan ju bli utropsord isåfall"- och kolla, det blev dem!!
Jonnakraft!!

Så..helt okej dag.
Nu, ikväll måste jag ta upp mina gympa kläder..är väl bra att göra det nu när mamma har gått ut på promenad!
Så..ska väl gå och göra det då :)
Postat av: Carina - inspirera

Tackar så mycket för middagen...det var verkligen supergott! Skönt att slippa laga middag ibland ;)

Låter som om du har haft en helt ok dag.

Hoppas att kvällen blir lika bra...

Kramen.

2011-09-21, 19:32:55 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: