Tillbaka till vårt lilla dagis

Idag har jag, Wilma, Nora, Linnea, Amanda, Josse, Lina, Maria..mm sjungt på ett dagis :)
Vitsippans dagis.
Åkte dit efter skolan (15.30), träffade Nora, Lina och Maria på Tallhöjden och tillsammans cyklade vi till Dagiset!!
Tyckte att det gick jättebra, och jag kom ihåg barnlåtarna rätt så bra iallfall!!

Idag på gympan spelade vi  lacrosse och goalball..gick väl sådär. Fånga typ aldrig bollen, men försöka räcker ju och TRÄNING GER FÄRDIGHET!!! Och, förhoppningsvis kommer vi att fortsätta spela någon gång mer!!

Hade oxå Lassesv, Set, So och kanske något mer- kommer faktiskt inte ihåg!
På "Lassesvenskan" gick vi igenom satsdelar, och olika typer av delar typ! Gick bra tycker jag! Gillar ju sådan här svenska :thumbup:
På So:n jobbar vi om Jorden, pratade om "jordens inre" och "jordens yttre", kontinentalplattor, och allt annat möjligt!!

Nu gör mamma musli, halv åtta hos mig är på, och jag är jättetrött...så blir en tidig kväll idag

Postat av: Carina - inspirera

Kul att hälsa på och komma tillbaka i tiden...

Ni är duktiga på att sjunga ni!

En slappig kväll och en påbörjad musli blev det ;)

Kramen.

2011-09-29, 07:11:28 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: