Tisdag!!

Idag har det varit en jättebra dag!
Vi har haft So (vi jobbar om Lag och Rätt, rätt intressant faktiskt!), Slöjd, jag jobbar med min jeansanslagstavla och har kommit jättelångt (!!), Ma och No, då jobbar vi om olika djur i östersjön. Jag har fått Östersjöhjärtmussla, är roligt tycker jag. Intressant djur :)

Jag har oxå gott iväg och spelat fiol! Det gick oxå jättebra, jag har fått Alone i läxa. Helt okej.
Gick oxå jättebra med Can you feel the love tonight, fick lite tips och så!

Så har haft en JÄTTEBRA dag idag. Har oxå gott bra med läxorna.
Har gjort Matten, lite Engelska och No, har skrivit ett manus till redovisningen! Jag har lite engelska kvar, jag måste kunna det utantill (eller iallfall veta vad jag ska säga) tills på fredag. Ska prata lite om
Selena Gomez and the scene
Och måste läsa på lite om de oxå!

Så...ska väl återgå till läxorna lite...men innan det

Ha en fortsatt trevlig dag!












!
Postat av: Carina - inspirera

Låter som en toppendag! Och att vi hann med en shoppingtur till stan gjorde den ju inte sämre ;)

Kramen.

2011-09-06, 19:07:36 - URL: http://Inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

Så bra att det va en bradag

Har vi no läxa ??

det stod att du hade gjort no läxa??

2011-09-06, 21:22:30 - URL: http://liifeinastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: