Trött, gonatt

Nu är snart denna dagen slut...är JÄTTEtrött just nu! Ska väl kolla på Halv Åtta Hos Mig, ta bort nagellack och dricka te. Det vanliga lixom...

Idag har vi inte gjort något speciellt: So, Slöjd, Ma och No.
Okej..det kanske var lite speciellt med slöjd då.. blev Nästan klar med min grej, eller jag blir klar nästa gång!! Jippie. Men min lärare har satt den i "skåpet", där man sätter grejer som blev bra, häftiga och roliga från slöjden, både trä och sy. Har råkat ut för det en gång förut, min frisyrspegel var tydligen jättekul, fast det är ju bara roligt egentligen :)

Men...är trött nu, och jag ska nog kolla på vädret..så Gonatt!!

Postat av: Carina - inspirera

Ja ibland tar liksom orken bara slut...och då är det ju faktiskt väldans skönt att krypa ner i sängen med en bra bok ;)

Kramen.

2011-09-21, 11:16:43 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: