4 April

Min Onsdag har varit bra! Ganska lugn.. Kallt, men sol!!




Första lektionen hade vi So- vår grupp jobbade vidare med Anna Mollel! Gick väl ganska bra!

Andra lektionen hade vi då Idrott- först "lekte vi med fallskärmen" (den där som man tyckte var jättekul i första klass..) den var faktiskt väldigt rolig! Gammal minnen.. fruktsallad...!

Vi körde "DoppBollsBasket", vi körde alltså Basket som DoppBoll! Var väl ganska kul.. tycker ju inte att själva basketen är rolig, men dethär var faktiskt lite roligare än vanligt!

Sist så körde vi "Buggdatten", man blev somvanligt tagen och om man skulle frias så skulle en kille frita en tjej och en tjej frita en kille.. ja.. gick väl sådär..!

Efter lunch hade vi Svenska- med Lillianne, jag läste igenom en kompis "Huset" och läste i min nylånade bok,
I taket lyser stjärnorna!

Sista lektionen hade vi "Husetsvenska"- det var många som skrev klart sina huset! (Så nu är jag inte ensamt klar längre! Wohoo!)
Jag fick hjälpa alla som ville (de som behövde hjälp, alltså alla) med att måla eller rätta! Jag målade ett "Disco" till Hannah, det blev ju bara LITE misslyckat...

Så min dag har varit ganska bra och lugn!

När jag kom hem skrev jag lite på min engelskaberättelse som jag ska lämna in imorron.. jag ska skriva in den i boken och skriva till lite extra, sedan är jag klar!

Vid 17.45 var jag på Ladan och skulle spela för Lettland (eller, vi skulle samla in pengar till ungdomar som ska till Lettland, tror jag...). Jag skulle då spela Fiol!
Vi spelade Ederweiss (så tror jag att den stavas) och Empty Room! Gick bra tycker jag!

Alla andra var ju oxå såklart jätteduktiga!

Nu ska jag bara då skriva klart Engelskan och sedan blir det att sova, vila ut till den sista dagen innan Påsklovet!!
Längtar!
Postat av: madeleine. s

nä inte riktigt men jag skulle chansa på sommar, kärlek oså där :D

2012-04-04, 20:11:17 - URL: http://maddelaaans.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Härlig dag även om det har varit kyligt!

Ni var superduktiga på Ladan precis som vanligt!

Kramen.

2012-04-04, 20:36:34 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Ellen FOTO

sv: tack så jättemycket, vad glad jag blir!



ha det bra!

2012-04-05, 14:34:28 - URL: http://ellenkarramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: