Båteftermiddag

Nu har jag precis kommit hem från en eftermiddag med båt, McDonalds och goda vänner!

Somsagt så åkte vi till båten nästan direkt när jag vaknade.. och pappa skruvade (kanske inte bara skruvade.. men, ja... satte fast iallafall...) på peket!
Sedan åkte vi över till Kalmar och tanakde, sedan la vi oss i gästhamnen och åt lite lunch.. och eftersom att vi alltid åker över till Kalmar och äter på McDonalds som "premiärtur", så var vi ju tvugna att äta det då!
Det är faktiskt ganska gott!

Efter någon timma så åkte vi över till Färjestaden igen, snabbt.., jag låg fram och hoppade upp och ner hela tiden!
Men när vi kom in i hamnen så stod Madde, Magnus, Albin och Axel på piren och väntade!



Det blev lite fika och båtsnack!

Och nu sitter jag här.., om en stund (cirka 1 timma?) så ska jag och resten av familjen till Kalmar och äta gott hos Alexandra, Jessica, Annika och Erik!
Det ska bli trevligt det också!

Postat av: Tilda

Ha så kul ikväll!

2012-04-21, 18:07:45 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: