Danmark, Del 1

När jag kom hem från skolan åt jag lite pannkakor, mums! När pappa kom hem så hade vi lite "familjeråd"; skulle vi åka nu på eftermiddagen, eller skulle vi vänta och gå upp tidigt på lördagen?

Vi bestämmde oss för att åka direkt, så vi började packa, necesär, kläder, boken...
Efter en timme satte vi oss i bilen och körde, vi fick stanna och tanka.. då och då, men sedan körde vi på!
Det är ändå ganska mysigt att bara sitta i bilen och lyssna på radio och åka.. men vi åkte länge genom Skåne..




Det hann bli såhär fint..!

När vi började närma oss Malmö kollade vi upp Hotell både i Malmö och Lund.
Vi bestämmde oss för att ta hotellet i Lund, "Där har vi ju aldrig vart förut", och det var faktiskt inte så långt till Lund! 

Vi kom fram till Hotellet och chekade in. Hotellet hade "kvällsbuffé" till 21, så vi fick i oss lite mat oxå. Vi kom nämligen dit vid cirka 20.15 (tror jag)
Efter maten tog vi upp väskorna till rummet, som inte alls var så litet som vi trodde.. eller, vi fick ta ett "större" rum eftersom att man inte kunde ha en extrasäng i de vanliga rummen.
Jag trodde att det skulle vara ett rum och en säng till mig, men jag fick ett helt rum med två sängar och tv.. lite lyx!


(Man ser tyvärr inte plattv:en..)

Där sov jag skönt!

Postat av: Carina - inspirera

Härlig tur blev det! Jag tycker det blev superbra med en mellanlandning i Lund... Fint och trevligt hotell och lite lyxigt att du fick eget rum i rummet :)

Ser fram emot fortsättningen...

Kramen.

2012-04-02, 18:00:49 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Amanda

Fint! :)

2012-04-02, 22:12:36 - URL: http://xhamnda.blogg.se/
Postat av: Jenny ♥

fin utsikt på bilden överst :D

2012-04-03, 16:01:35 - URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: