Solig vårdag!

Nu sitter jag här hos Mormor och Morfar!
Åt lunch här (Luffsa, jättegott!), och jag hade redan bestämt att jag skulle stanna kvar, och ja, se, det blev hela eftermiddagen!

Jag har läst i Hungerspelen (har kommit till kapitel 7, tror jag..)! Den är jättebra ju!
Har fortfarande inte kommit till det riktigt hemska, men hittils tycker jag att den är jättebra, har ju redan kommit till sidan 71.. wow...!


Mormor och jag har spelat "Postkodmiljonären-spel", ganska kul det med!

Snart kommer mamma och då blir det lite fika! Kaffe (eller kanske läsk) med glass och smultron!
Jättegott det med!

Solen lyser ute idag! Varmt är det, så jag har suttit ute i uterummet hela eftermiddagen!
Fåglarna kvittrar och jag har sett massa fjärilar, riktigt mysigt faktiskt!
Vårigt helt enkelt!

Pappa och några kompisar åkte till Danmark idag, de ska köra hem båten (ja, den som vi var och tittade på!).
De är antagligen redan där, men jag önskar de en bra resa iallafall!
Postat av: Wilma

Ja, jag sa ju att boken var bra!! ;)

2012-04-12, 19:12:21 - URL: http://primawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: