Söndagar = STÄDA???

Idag, hittills, har jag mest städat... städat, och städat..
Både i båten och i mitt rum, och jag har faktiskt tyckt att det är ganska roligt, det ger ju iallafall resultat!



Efter frukost åkte jag och mamma ner till hamnen och började fixa lite i båten, sedan har vi vart där och städat och fixat tills  12.30 ungefär (tror jag), sedan, när vi kom hem, åt mamma och jag lite lunch och jag började baka en kladdis!!
Brorsan med flickvän kommer vid 4-tiden och äter, så då måste man ju ha något gott till efterrätt!

Nu är kladdisen färdig, och mitt rum är dammsuget, städat och de lösa noterna är insatta i fiolpärmen, ja.. iordning iallafall!
Så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.. har nog inget mer att städa (?), men jag kanske ska fixa lite med naglarna.

En sak jag har märkt är att "sådant-medel-man-kan-rengöra-sittplatserna-med-i-båten" löser upp rosa nagelack väldigt bra, sådär så att engångshandskarna är illrosa på fingertopparna, men naglarna är ganska fina (?!), fast jag tror kanske inte att det är världens bästa borttagningsmedel, så jag ska nog fixa till de lite..
Postat av: Carina -inspirera

Visst är det kul att städa -iallafall ibland :)

Och fint blir det...

Solen skiner och det känns verkligen som om värmen är på väg!

Kramen.

2012-04-15, 14:36:49 - URL: http://inspirera.bloggsida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: