Tack!! ♥ ♥

När jag kom hem från Workshopen (Vi hade jättekul! Lite kallt i början bara, fick vänta 40 minuter på vår lärare, men..men..) så hade mamma lagt fram en bok som kommit hem på posten!
Den var till mig, som påskpresent!

Jag fick då denna bok:

 

Allt jag säger är sant, som är skriven av Lisa Bjärbo!
På den högra bilden ser ni en liten hälsning från Lisa, mamma hade nämligen beställt den från henne.. så då ville hon hälsa! (Lisa Bjärbos Blogg hittar du HÄR)

Jag har stått på kö (eller, jag är 1:a) på den boken på biblan, men den har inte kommit.. den hade "fastnat", men mamma tänkte att jag kanske skulle vilja ha den och hade skickat efter den!

Så, TACK TACK TACK! Jag är jätteglad! ♥
Ska sätta mig och börja läsa på direkten!
Postat av: Carina - inspirera

Varsågod! Hoppas att den är bra...

Kramen.

2012-04-10, 16:55:48 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hilma

Jag såg den boken när jag var på stan idag:)

2012-04-13, 16:14:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: