Team PEETA

Dagen idag har väl vart ganska, ja, bra!
Väldigt mycket Hungerspelen snack och massa skratt! Bra start på Måndagen!


Team Peeta, liten fin tatuering som jag fick av Wilma i skolan...! TEAM PEETA!!

Idag hade vi första lektionen Samling/Engelska- först gick vi igenom ledigheterna i Maj (= många..!!) och när vi gick över till Engelska fick vi skriva en berättelse, sedan så skulle man "börja tänka på något muntligt om, A Day On The Beach"..

Sedan hade vi Svenska/Film- vi hade då film. Vår grupp har ändrat ide helt och hållet, så vi ska göra... hm, något hemligt ?! Ska bli kul iallfall!

Efter lunch blev det Bild- jag och Emma fortsatte med vår kamera, vi hann rätt långt, eller, ja, vi fick klä in den i blått silkespapper och vi har sedan satt fast objektivet, hoppas bara att den sitter kvar tills nästa gång!

Sista lektionen hade vi No- först hade vi ett Kemiprov, gick nog ganska bra, hoppas jag! Känndes så iallfall!
Vi kollade på en film, S.O.S, sedan var dagen slut..!


Ikväll blir det lite kalas hos min morbror, hans fru fyller år! Så henne måste vi ju fira!
Grattis!
Postat av: Hannah

Hälsa grattis från mig! ;)

2012-04-23, 17:09:14 - URL: http://blondahannah.blogg.se/
Postat av: Wilma

Haha, ja alla blev helt plötsligt helt till sig i Peeta xD

Stolt över att jag startade en trend ;)

Men det förvånar mig ju inte att så många gillar honom eftersom att han ÄR BÄST!! <3

2012-04-23, 18:22:53 - URL: http://primawilma.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Måndagen gick ju så väldans snabbt! Skulle verkligen vara kul att se både filmen och kameran...

Kalas blev det också!

Kramen.

2012-04-24, 07:08:22 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: