Vår nya Princess

Nu från 11.30 tills för, ja, en halvtimma sedan, har jag vart i hamnen där jag har ätit i, provkört (eller provåkt till Kalmar), provsuttit och tittat runt i vår nya båt!

Det är då denna båten som Pappa och hans kompis har kört hem nu över helgen (eller torsdag - idag), från Danmark och hit!
Vi firade att de kom hem med en så fin båt genom att äta Potatisgratäng med prinskorv och Prinsesstårta (eftersom att båten är en Princess), väldigt mysigt och gott!


 

Bilderna är tagna när det inte fanns så mycket sol, men det kan jag säga att det var ganska varmt när vi åt mat under kapellet!

Känns väl ganska stor...

Men nu är det väl bara att börja städa och putsa, eller, jag vet inte om jag ska ge det arbetet till mamma och pappa (??) !
Postat av: Carina - inspirera

Ja visst är hon en fin prinsessa!

Det ska bli mycket spännande att städa ur och plocka i...

Nu ser jag fram emot en riktigt skön sommar!

Kramen.

2012-04-14, 15:16:17 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Madde

En riktigt fin Princessa,,, vi hoppas oxå på en fin sommar så vi kan ha en princess träff..... kram .

2012-04-14, 20:12:07 -
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

aahhhh!!! läskig båt :S jag svimmar...

2012-04-16, 20:02:51 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: