Why does it always rain on me?



Brr... riktigt ruggigt väder!

Jag gillar regn ibland, då kan man mysa i soffan med en bok och te, och visst.. det kan man göra nu oxå, men nu har jag ju Påsklov, då är det ju bestämt att det ska vara skönt väder, vilket är sol och varma dagar... men jag får väl göra det bästa av situationen.. ja, att läsa, sätta mig framför tv:en, öva lite fiol, eller bara mysa runt lite...

Jag tror faktiskt att jag är lite sugen på te ändå!
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med regn ibland...men för det mesta föredrar jag solen!

Lite soligt verkar det bli idag iallafall...annars är det bara att mysa på :)

Kramen.

2012-04-11, 10:36:31 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: