Wilma på ingång

Då är det Onsdag, och påsklov! Väldigt skönt!

Vid 11.00 (runt 11) kommer Wilma! Jag vet inte riktigt vad vi ska göra.. det vanliga!
Hon ska försöka ta med sig gitarren, så antagligen kommer vi ju att sjunga lite (vilket inte är så konstigt), kanske öva på läxorna vi fick på sången igår...

Vi måste oxå gå till Netto.. vi måste köpa något att ha som lunch, eller iallafall lite Pommes, vi har redan hamburgare hemma!

Ska bli roligt... vilket vi alltid har!!

Wilma ska också ha med sig boken! Hungerspelen! Jippie!

Igår på sången fick jag reda på att både Wilma och hennes storasyster skulle döda (tog inte riktigt det på allvar) mig om jag inte läste Hungerspelen.
Men jag sa, snällt, att jag stod på kö på den boken på bibblan, men på 7:e plats... så hon suckade och sa att jag inte hade så lång tid på mig...

Men igårkväll fick jag då ett sms där det stod att jag fick låna Wilmas storasysters bok, så nu slipper jag bli dödad, vilket känns väldigt bra!



Vitsippor och vår! Det är ett riktigt vårtecken!! Mamma och jag var ute och gick i helgen och det fanns många vitsippor där vi gick!
Våren är här! Och idag är det faktiskt lite sol...
Postat av: Carina - inspirera

Hoppas ni får en riktigt bra dag! Mycket sång och fniss...

Det känns som om det blir lite soligare idag iallafall :)

Kramen.

2012-04-11, 11:23:51 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Carina - inspriera

Hoppas att boken är riktigt bra också ;)

Kramen.

2012-04-12, 06:47:03 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: