Workshop ♥

Första riktiga påsklovsdagen! Riktigt mysigt det!

Idag ska vi öva på Workshopen, så har laddat upp för att cykla i regnet (ja.. det regnar.. ) med Alva.
Mackorna som jag ska ha som lunch ligger i kylskåpet (tack mamma!) och texterna + penna ligger och väntar på skrivbordet. Kan jag förbereda mig bättre?

Det ska bli jättekul och mysigt idag. Egentligen skulle vi inte ha någon Workshop eftersom att vi har påsklov, men allting går ju att tjata till sig! Och lite övning kanske inte skulle sitta helt fel...

Boken (I taket lyser stjärnorna) läste jag precis ut, rekommenderas..! Skitbra (eller, bra iallafall!)


Dessa fina blommor hittade jag igår på min promenad..! Har dock inget förslag på vad de heter... ??
Postat av: Olivia

vad är workshop? Alltså vad gör man? :)

2012-04-10, 12:10:41 - URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: