1:a December

Första avsnittet av julkalendern, första luckan i chokladkalendern, solen skiner och snön/frosten ligger vit på marken, datumljuset är tänt! - Kan en lördagsmorgon bli mysigare än såhär?
 
 
Denna lördagen kommer att fortsätta bra, det har jag bestämt! Antagligen kommer det vara väldigt kallt, men det är ju december nu.. så det kan man ju inte göra något åt...
Lina ska komma till mig och vi ska äntligen få träffas, det har varit väldigt länge sedan nu! Och naturligtvis kommer vi väl skratta en hel del! Ikväll är det ju också luciatåg för min del, så det blir nog mycket julsjungande för mig! Ett helt luciatåg måste sitta i min hjärna nu!! 
 
Ja, en väldigt rolig och mysig dag!
Hoppas ni får en likadan! ♥
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med julmys!
En vacker decemberdag är det idag iallafall med solen som lyser...
Lycka till ikväll!
Kramen.

2012-12-01, 14:11:27 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: