30 December

 
Idag ska jag bara städa, fira en 1-åring, och mysa runt såhär sista dagen innan nyårsafton!
Det kommer bli en bra dag.. och med musik på högsta volym, så kanske det tillochmed blir lite roligt att städa, plocka undan julklappar och hänga in kläder i garderoben,,, vem vet?
 
Jag måste också tiita på vad jag ska ha på mig imorgon kväll.. jag är nog ganska säker, men man måste ju prova.. kanske man kommer på något man måste fixa!
____________________________
 
Igår åkte jag, mamma och pappa in till stan och shoppade lite på mellandagsrean.... vi var inte ensammma.. 
Pappa och jag checkade Media Markt och Elgiganten... vi hittade en musikspelare - som man ansluter mobi
len till via bluetooth, så den slog vi till på!! En god fika på Ikea hann vi också med!
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med lediga dagar. En ettåring är firad och förberedelser inför morgondagen är gjorda... Hoppas att du har det bra och fnittrat hos Lina!
Kramen.

2012-12-30, 21:26:36 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: