Luciatåg

Nu är jag hemma från årets första luciatåg! Det gick väldigt bra!
Jag hade inget solo som jag behövde oroa mig för, så därför var jag inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara...! Men pensionärerna verkade nöjda, några såg jag
tillochmed var gråtfärdiga! Alltså verkar det väldigt lyckat!
Vi fick en godispåse som belöning! Antagligen en massa gott till pappa och mig..!!
 
Mamma & Pappa är på fest.. så jag får en kväll helt för mig själv! Det blir nog mys framför tv:en.. kanske tillochmed en film!!
 
Ha en bra lördagskväll ni med!
Postat av: WhoIsThis

skönt med ensamtid :)

2012-12-01, 20:23:49 - URL: http://www.whoisthis.myshowroom.se
Postat av: Carina - inspirera

Luciatåg är riktigt mysigt...ibland önskar jag att jag vore pensionär ;)
Lördag kväll utan föräldrar kan vara riktigt mysigt det också!
Kramen.

2012-12-03, 08:58:26 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: