22 Februari

Åh, onsdag! Och sportlov!
Vilken skön dag! :)

Ja, som ni förstår har jag haft en bra morgon hittills! Eller, jag är iallafall glad!

Dethär har jag då gjort:

Bäddat (två sängar.. va duktig jag är!)
Plockat i och ur diskmaskinen
Ätit frukost


Så, det kanske inte är det roligaste man kan göra på en morgon.. men så får det bli!

Pappa ligger í soffan och är förkyld.. han ligger och hostar och snyter sig och...ja, ni vet. Så som man gör när man är förkyld.

Men snart (vid typ halv 1) kommer mamma hem. Hon jobbar nämligen "kortdag" idag. Så när hon kommer hem så ska vi kanske göra iordning väskan.. och kanske göra något mer roligt!!

Postat av: Carina - inspirera

Låter som om du har haft en bra förmiddag... trots hemmavarande pappan!

Hoppas att du får en trevlig eftermiddag.

Kramen.

2012-02-22, 11:41:04 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Anonym



SVERIGES STÖRSTA BLOPPIS? – www.cli.blogg.se/kop



Över 340 plagg säljes nu på www.cli.blogg.se/kop. Allt är i mycket fint skick och det mesta som lagts upp är helt oanvänt – dvs. NYSKICK!

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser!



- KLÄNNINGAR - Läckra festblåsor, cocktailklänningar i alla tänkbara modeller och färger

- YTTERPLAGG – jeansjackor, skinnjackor, päls, slalom, parkas, vinterjacka

- VÄSTAR – jeans, päls och paljettvästar

- SKOR - 30 par i snygga, unika modeller – Många helt oanvända!

- VÄSKOR – Partyväskor, shoppingbagar eller varför inte väsksmycken?

- NEDERDELAR – Massa shorts/leggins/kjolar

- ÖVERDELAR - Linnen, partytoppar, oversize t-shirts, koftor – ALLT

- SMYCKEN - Halsband, armband, örhängen, earcuffs, ringar – nästan som en hel smyckesbutik!

- ÖVRIGT - Mini volumastertång, spegel, sveamössa, bälten, diadem



Vad väntar du på? In och fynda på www.cli.blogg.se/kop

2012-02-22, 13:02:23 -
Postat av: > nora <

hej vill du vara med i min tävling kolla mer på min blogg

2012-02-22, 13:29:57 - URL: http://noramaria.blogg.se/
Postat av: MariaP

sjuktkul hade vi!

2012-02-23, 18:56:44 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/
Postat av: Maria

Riktigt fin bild! Även dina andra bilder i andra inlägg är väldigt fina! :)

Kika gärna in på mina bilder om du vill!

2012-02-25, 08:41:26 - URL: http://mariarudolphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: