23 Februari

Idag ska jag, Wilma och Maria kolla på film tillsammans... vi ska kolla på Monte Carlo!
Alla tre har velat se den jättelänge! Så nu är det dags!

Vi kommer ha jättemysigt!


Men innan dess har jag ju några timmar på mig att göra något. Och den tiden vet jag inte riktigt vad jag ska göra med..
Mamma och pappa är hemma (pappa är sjuk och mamma är ledig) så jag tänkte vara med dem lite (iallafall mamma.. man vill ju inte va med någon som är sjuk :) Nejdå.. pappa får väl oxå se mig!)

Så mamma och jag ska snart åka och handla till den stora filmträffen! Kanske lite grillchips (till Maria och Wilma, eftersom att jag inte tål de) och kanske något annat gott oxå!

Men ja, vad kan man mer säga..
Ha en bra dag!




Vet ni vad? Det blev som jag sa, det börjar bli vår! Nu finns det snart ingen snö kvar.. eller, jo, det gör det.. men man ser jättemycket gräs :thumbup:

Kolla på inlägget under.. det är ju så sött! Grattis igen Viktoria och Daniel!
Postat av: Carina - inspirera

En solig och skön sportlovstorsdag! Snön smälter så snabbt...

Hoppas att du får en riktigt kul eftermiddag!

Kramen.

2012-02-23, 11:51:45 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: MariaP

:D :D

2012-02-23, 19:56:41 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: