Block Puzzle 2



Sitter och spelar detta spel nu! Några kompisar spelar hela tiden på rasterna, och jag tyckte det verkade kul! Så jag laddade ner det, och det är jättekul!!

Dagen idag har varit helt okej, vi gjorde inget speciellt. Lite information om nationellaproven och lite annat.. lite musik och matte!
Så en helt vanlig, okej dag! :)

Nu, om fem minuter åker jag till fiolen!! Trevligt! :P

Det snöar ute!! Jättemycket. Det har snöat nästan hela dagen idag.. det är både mysigt och kallt, men fint blir det oxå!!
Postat av: Wilma

Ja det är ett väldigt populärt spel nu!



Min design är färdig nu, lite finslipning kanske behövs men du kan ju kika in kommentera vad du tycker om den? :)

2012-02-02, 17:07:19 - URL: http://merenwenn.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: