One Direction


Söndag. Det är soligt, snöigt (snö finns faktiskt utomhus än), kallt och ja, rätt mysigt!

Sitter just nu och lyssnar på one direction, What Makes You Beutiful!






Gillar de inte jättemycket, men denhär låten tycker jag är jättebra, jag blir väldigt glad :)

Har precis laddat ner lite nya låtar (Selena Gomez, Taylor Swift, One Direction och Hot Chelle Ray).. sedan blir det fotopromenad!

Vad tyckte ni om bidragen i Melodifestivalen igår? Enligt mig var det inga bra, förutom, Loreen.. som var helt okej!!
Helt okej var oxå Afro-Dite och Marie!

Men "Hårdrockskillarna" var ju sådär, den normala sången var bra tycker jag.. men sen AAAAHHHAAAARRRRAAAWW, varför då? :O
Postat av: MariaP

ÄLSKAR ONE D!!!

2012-02-05, 15:50:27 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: linnea

Hej jag ÄLSKAR one direction harry är så SNYGG!

Jag heter Linnea och är 10 år jag bara älskar dem lyssnar på dem varenda dag har dem på garderonen



I LOVE YOU ONE DIRECTION!!!!!!!!!!

2012-02-23, 16:48:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: