2 Januari (Alltså JANUARI... helt otroligt!)

Skönt med lov!! Jag har väl inte gjort så mycket de senaste dagarna, suttit på en stol och ätit god mat.. men det är rätt mysigt att vakna och sätta sig framför tv:en och mysa det första man gör :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra...
- Va med någon?
- Läsa?
- Gå ut och gå?
- Cykla till biblan?

Allt är ju något man kan göra en sådan här tråkig dag (alltså vädret)- men jag tror att jag bara kommer att läsa lite.. har bara 100 sidor kvar i min bok...!!
Och om någon hör av sig så kan jag helt klart göra något med någon kompis!!

Så.. ja, vad jag ska hitta på är väl mest bara att slappa runt!

Men nu blir det lunch med pappa!!

Postat av: Tea

sv: tack så mycket! jaa!

2012-01-02, 12:28:43 - URL: http://teajohnsson.blogg.se/
Postat av: WilmaH

Ja, jag hade gärna velat vara med dig, men det är ju lixom lite sent nu :( Men vi kan väl vara någon dag? Du och jag (och Linnea?) kan ju träna lite på sånger :)

2012-01-02, 14:13:24 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: