Shoppingtur till Clas Ohlson

Jag (vi) har precis kommit hem från en tur till Kalmar!
Vi hann med Baronen (Clas Ohlson, Gina Tricot, Glitter, Ur och penn, Jc, Indiska) och Giraffen (Ica Maxi och "Arge Kaj´s outlet").. och lite fick vi med oss hem!

Från Clas Ohlson lite kontorssaker och från Ica, tja, mat :)



Så nu är det bara fika som gäller, sen ska jag sätta in mina noter, som jag har soterat hela förmiddagen, i plastfickor i en ny pärm, från Clas Ohlson... resultat kommer senare!!

Hoppas såklart att det blir bra.. jag måste ju få iordning alla min noter (känns som miljoner!!)

Postat av: MariaP

Dom har riktigt bra saker på clas ohlson

2012-01-15, 18:52:57 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: