Trettondagen + Maria.. Kan det bli bättre?


Fredag, Trettondagen, Hela familjen är hemma... och ja, vi har det väl mysigt. Jag har inte hunnit med så mycket än, jag har städat lite, 11-kaffe, klätt på mig och inget mer speciellt!!

Senare ikväll (vid 3-tiden) så ska jag till Maria. Vi ska sova över, och äta lite och så oxå såklart! 
Jag tror ju att det kommer bli superkul... Att titta på film, prata och sova är väl lixom alltid kul  ( :)  )  och att vara med Maria oxå för den delen!!



Detta är då Maria och jag.. förra skolavslutningen, hittade denna bild i mormors fotoalbum!

Ja.. det är väl det jag tänkte göra idag.. va med Maria, städa, äta, bara slappa... alltså som vanligt :P
Postat av: Tilda :D

Fina ni är <3 :)

2012-01-06, 17:26:12 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: