Wilma och jag + lite om skolan

Nu har precis (för ett tag sedan) Wilma åkt hem.. vi va idag!! Alltid lika kul :)
Vi spelade såklart lite gitarr, pratade om klassresan och så.. bara gjorde somvanligt!! Fast vi gjorde inga läxor eller gick ut.. fast vi hade ju så kul ändå!! Linnea skulle kommit, men vi fick ett sms, jag är trött.. vill inte va. Och så var det med den saken!!



Wilma tog denna bild när vi (jag) lekte på lekplatsen


I skolan gjorde vi väl inget speciellt.. vi hade
So: Jag och Wilma jobbade om de olika världsreligionerna, mest Hinduism och Buddhism
Idrott: Vi spelade Fotboll
Sv (Med Lillianne): Berättade om böcker
Sv (Med Lasse): Skrev på huset... eller som jag, gjorde en framsida!

Ja.. det var det vi gjorde idag! Och det har väl bara vart kul, det har iallafall inte vart särskilt tråkigt...!

Vi pratde oxå lite om klassresan vi ska göra till sommaren.. vi har att välja på:
Getterö (en ö som vi paddlar kanot till och myser lite)
Boda Borg (jag vet egentligen inte.. typ som fångarna på fortet)
Jag har lagt min röst på Getterö, jag är ju där hela sommaren nästan... men det är väl kul och se, men det är halva klassen mot halva tror jag, så vi ska ha omröstning imorron, så får vi se hur det bli :O



Postat av: Tilda :D

Fin blogg & bild :) *

2012-01-11, 18:39:20 -
Postat av: Jullan! :-)

Hej!!

Det är jag, jullan! :)

Hoppas du haft det kul idag, sitter nu och passar brodern min! :-)

2012-01-11, 18:44:48 -
Postat av: WilmaH

Hoppas som tusan (^^) på getterö!!

2012-01-11, 18:54:05 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Röstade på Gätterö, jag vet dock också att det kommer bli det för vi räknade rösterna + att Olle skulle rösta på det med<3

2012-01-11, 19:38:05 -
Postat av: JonnaK

Svar till Anonym:

Ja, jag hoppas att det blir Getterö! Hoppas, hoppas...!

Vi får väl se hur det blir med rösterna.. och Olle..men det kanske blir som du säger :)

2012-01-11, 19:43:02 - URL: http://karlssonjonna.blogg.se/
Postat av: Tin-Tin Nagelkerke

Allt bra :D

2012-01-12, 14:51:43 - URL: http://livetenligttintin.blogg.se/
Postat av: MariaP

vill inte till gätterö

2012-01-12, 18:19:59 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: