Båtdag!

 
Detta är bilder från min dag! Pappa och jag åkte ut med båten idag på förmiddagen, riktigt skönt!
Havet låg bleke och solen sken! Perfekt båtväder!!
 
Joakim och Lovina mötte på Grimskär och där åt vi lunch.. Bullens korv och potatismos, badade, solade, läste, pratade och hade det bra!
Vid 15-tiden kom mamma hem och då kom även vi hem till hamnen, då fikade vi och helt plötsligt blev det så "sent" att det var dags att äta.. och då hittade vi en burk köttfärsås och ett paket spaghetti i skafferiet!
 
Sista bilden är på Köpstans parkering.. där det idag var "bilutställning", och därför väldigt mycket folk!
 
Nu tittar mamma och jag på Sommar med Ernst samtidigt som vi bakar tårta.. Joakim fyller år imorgon!
Postat av: Carina-inspirera

Vilken härlig båtdag! Jag önskar att jag hade fått vara med...
Men vi fick en trevlig eftermiddag i båten också :)
Tårtan verkar bli riktigt lyckad!
Kramen.

2012-07-27, 06:49:22 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Carina-inspirera

Så fina bilder!

2012-07-27, 06:49:42 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: