6: orna vinner över lärarna!

Idag hade vi, som jag sa igår, sovmorgon! Fast ja... jag utnyttjade inte det, jag sov till 6.30, gick upp och duschade och nu sitter jag här påklädd och ska mysa i en halvtimma till... ganska bra taktik faktiskt!

Vid halv 9 ska jag och Alva träffas och cykla till Tallhöjden, sedan ska vi sitta och heja på sexorna hela förmiddagen!
Det ska bli så kul! Skönt med en slappdag såhär mitt i veckan och näst sista veckan också! Även om det är att vi ska stå på ett konstgräs och ropa "heja" till 6: orna och "buu" till lärarna.. och kolla på fotboll är kanske inte det roligaste jag vet, men att se sina lärare springa runt på plan är ju ganska kul!



Det blir faktiskt sista riktiga skoldagen för oss denna veckan! Imorgon är det ju nationaldag och torsdag och fredag ska vi , klass 6b, till Getterö på klassresa!

Så detta är en toppenvecka!
Ha en bra dag!
Postat av: Carina - inspirera

Vilken härlig dag! Och vilken härlig vecka!

Mycket skoj på gång...

Hoppas ni vinner idag, eleverna alltså...

Mycket vackert foto!

Kramen.

2012-06-05, 09:42:51 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

Ja håller med en TPPENVECKa :)

2012-06-06, 14:30:10 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: