Måndagen den 4:e

Nu sitter jag och Nora här och lyssnar på musik och ja, jag bloggar!
Trevligt!



Vi har väl egenligen inte gjort så mycket.. hm, först åt vi lite mellanmål, sedan åkte vi till Köpstan och.. gjorde något hemligt! Tssucch! Sedan har vi fortsatt med lite hemligt, ätit mat och skrattat!
Bra dag helt enkelt!

Skolan var helt okej.. inte så mycket vi gjorde..!
                 Engelska - vi fick 20 minuter på oss, sedan skulle vi spela upp en "pjäs" av ett kapitel. Jag och Hilma och jag jobbade tillsammans, och det gick bra!
                 Svenska - jag jobbade med So:n, och jag är klar! Tror jag iallafall...!!
                 Bild - vi fick ut massa gamla teckningar, och sedan fick vi måla valfritt! Det var sista Bild-lektionen på Färjestadens skola..!!
                 No - vi kollade klart på några filmer och när klockan var 14.10 så gick vi ut till scenen och övade på Our Last Summer.. det gick väl sådär..! Men skönt att sluta 10 minuter tidigare..!

Sedan har jag gjort det jag skrev ovan..! Bra Måndag helt enkelt!

Imorgon blir det Sovmorgon! Jätteskönt! Det blir fotbollsmatch, lärarna - 6: orna! Ska bli kul det med!!


Förresten, GRATTIS EMMA PÅ 13:ÅRS DAGEN!!!! !!! <3 <3

Postat av: Carina - inspirera

Härlig måndag! Härligt med hemlisar...

Mycket fnissigt har det varit :)

Kramen.

2012-06-04, 18:46:19 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: