Shopping och nya skor!

Efter lunch blev det en shoppingtur med mamma till Köpstan!

Jag fick två par nya skor! Ett par Nike-gympaskor och ett par skolavslutningsskor!


De är köpta på Team Sportia: 499:- 299:-

Skolavslutningsskorna får ni såklart inte se nu! Ni får vänta tills den 14:e Juni!

Det blev också dessa inköp:
Liggunderlag, Team Sportia, 149:-
Strumpor, Team Sportia, 100:-

Våtservetter, Fyndkällar´n, 10:-
Keps, Fyndkällar´n, 10:-
Solglasögon, Fyndkällar´n, 40:-

Mycket som handlades tills imorgon! Det ska bli jättekul! Jag längtar! Mamma och jag har också packat nu, så jag är redo!

Jag har ju tillochmed ett par nya gympaskor att ha på mig!
Postat av: Olivia

sv: tack! :)

Snygga skor!

2012-06-06, 17:11:46 - URL: http://oliviastener.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Ja, vilken bra shoppingdag det blev...vi hittade ju precis det vi skulle...och lite till :)

Kramen.

2012-06-06, 18:52:17 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: