Skolavslutning, 6B:s sista

Jag börjar bli lite nervös nu.. det är ju skolavslutning om cirka en timma!!


Blomman jag tänkte ha i håret, denna speciella kväll..!

Men allting är klart, klänning, skor, smycken - jag har vart hos frisören, där jag träffade Maria, och jag själv tycker att jag blev jättebra - och ja, allt är ju helt perfekt!

Nervös är jag ändå..! Inte direkt nervös över att jag och Maria ska säga "Cause he sounds like a drag" utan för att det är just en skolavslutning. Och den sista på vår skola för vår del.
Får man inte vara lite nervös då?

Nu ska jag bara klä på mig och måla naglarna. Mamma är i full gång med Jordgubbstårtan också.. detta kan bara bli bra!
Postat av: Tilda

Mm! Kommer sakna dig <3

2012-06-14, 22:16:47 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: