29 Mars

Nu har jag precis kommit hem från kusinen som fyllde 20 i onsdags!
Hann oxå med lite stråkorkester innan vi åkte!

Vi hade ju såklart jättetrevligt! Alltid kul att fira någon!
Grattis Cattis!

Såklart så fanns det bebisar oxå!!


Första lektionen hade vi Matte- vi hade nationelltprov.. gick väl sådär.. svarade inte på alla frågor, men på de flesta!

Andra lektionen hade vi Svenska/Film- Lina va sjuk (krya på dig!) så vi fick skriva på huset och göra annat svenska. Jag läste lite!

Efter lunch hade vi Engelska- Jag, Hannah, Wilma och Caisa visade upp vår teater.. haha, ja gick väl okej!!
Vi tittade på ett avsnitt av Desperados!

Sedan hade vi Musik- lektionen gick åt att prata om klassresan och om alternativ.. så det var väl inte det roligaste! Speciellt inte när lärarna är irreterade på eleverna och eleverna är irreterade på lärarna...
De sista fem minuterna med musik sjöng vi Soliders....

Sista lektionen hade vi Matte/Svenska- vi hade tydligen "missat matte första lektionen" så vi fick först räkna matte ett tag och sedan gick vi över till Svenska, då läste jag lite till!

Det var min dag.. inte så märkvärdig..
När jag kom hem gjorde jag matteläxan och läste.. sedan åkte jag till musikskolan, och nu sitter jag här!!
Postat av: Tilda

Kul med kalas!

2012-03-29, 20:21:48 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

En lång dag...med en trevlig avslutning!

Kramen.

2012-03-29, 21:06:12 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: