Bilder från igår!

Då är det Lördag igen! Skönt!
Tror att det blir en tur till Hansa.. jag vet inte riktigt vad jag ska titta på, men, ja.. blusar och jeans finns det väl gott om!

Ikväll ska vi fira Morfar som fyllde år i Onsdags! Kommer bli trevligt!



Igår hade vi det ju jätteroligt! Mycket skratt, vilket vi alltid lyckas med.. haha.. och lite tittande på Breaking Dawn..
Tyckte att den var super! Lite äcklig.. men jag hade läst boken, så jag var förberedd!

En lyckad kväll!







Den första översta bilden har Maria tagit, jag tänkte inte tyvärr på kameran...
Men de sista bilderna jag har jag tagit!
Postat av: Carina - inspirera

Fina tjejer :)

Myspysigt värre!

Kramen.

2012-03-24, 15:22:33 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: