Nationellaprov i Matte

Idag har det väl hänt lite mer än vad det brukar!!
Vi har tillexempel haft Nationellaprov!

Dagen började med lite samling och sedan gick vi till våra klassrum, redo för Nationellaproven i Matte- först hade vi en liten genomgång i det, sedan fick vi börja räkna i våra häften...
Det gick väl sådär, men ja.. okej!

Efter rasten fortsatte vi med Nationellaproven i Matte- vi gick igenom nästa uppgift, och sedan började vi räkna. Denna uppgiften blev jag nöjd med!
Känndes ganska rätt..!
Jag fick iallafall lite tid över att tänka och läsa på!

När vi hade ätit lunch och haft lunchrast så gick vi till våra klassrum, och vi blev belönade med att få kolla på film! Wohoo!
Så den lektionen (och resten av eftermiddagen) tillbringade vi framför film!
Man fick välja mellan DaVinci koden och Pirates of the Carabien.
Jag valde DaVinci koden, så vi satt och kollade på den.. skrek till lite då och då!




Jag tycker att det har varit en ganska lugn dag.. ganska mysig oxå, trots nationellaproven.
Det är ju alltid kul med film...

Sen att DaVinci koden är lite läskig/äcklig.. det ja, men har ju kompisar brevid sig!!
Fast vi hann inte se hela, så vi har 10 minuter kvar imorgon!

Idag efter skolan följde Emma med mig hem! Hade jätteroligt, spelade wordfued.. gick bort med läxor till Alva.. ja, skrattade!

Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

haha, tänk när han kom där.. han den albinon och alla skrek till!!! haha, sjukt kul!!

2012-03-20, 19:45:04 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Låter som en händelserik dag...och filmen är ju faktiskt riktigt läbbig!

Kramen.

2012-03-21, 12:46:04 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: