Tjohoo! Lovdag!

Idag är det lovdag!! Mitt i veckan en torsdag sådär! Riktig skönt!

Det blir att mysa med Emma och Wilma idag!

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra.. baka, skratta (det är jag iförsig säker på att vi kommer att göra), fota och såklart (det får man stå ut med när man är med Wilma och mig) så blir det väl lite musik!

Wilma skulle försöka få med sig sin gitarr, så då hoppas vi på!

Men med eller utan musik, vi kommer ha det jättekul!

Soligt och skönt är det ju ute också.. så antagligen kommer det bli några fina bilder senare idag! :)



Ha en bra lovdag ni med (eller, ja. Ni som har lovdag, ni andra får ju ha en bra jobb/skol-dag!) ♥ ♥
Postat av: Carina - inspirera

Underbart med ledig dag mitt i veckan...blir minsann lite avudssjuk! Ha nu en riktigt skön och avkopplande dag...jag kan tänka mig att det blir ganska mycket fniss :)

Kramen.

2012-03-15, 11:53:04 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

härlig bild :D

2012-03-15, 12:28:22 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: