27 Mars

Tisdag! Det är en ganska bra dag det!
Idag har vi haft:

Första lektionen So- vi hade vikarie, så vi kunde inte börja jobba, men vi lästa lite om World Children Price (tror jag det heter). Eftersom att vi är 6:or ska vi gå runt och informera de andra klasserna i mellanstadiet vilka kandidater som det finns, och varför man ska rösta på de!

Andra lektionen hade vi Slöjd- jag började på en "ägghängare", som är gjord av rundstav! Det var jättekul lektion idag faktiskt!
Jag han ganska långt, nästa gång ska jag "knacka" i rundstavarna i hålen jag borrade idag, sedan ska jag måla och göra en plywoodbotten!
Jag är nöjd med mitt arbete hittills!

Efter lunch hade vi 40 minuter Matte- jag började på det nya kapitlet och kom 11 tal!

Sista lektionen hade vi då No- vi pratade lite om "Hållbar Utveckling" och Earth Hour. Sedan kollade vi på lite olika filmer!

Efter skolan cyklade Julia med mig hem! Vi fixade hennes nya blogg! Jag tycker ju att det är ganska kul, så det var ju inget större problem!!
Vi skrattade ju lite också!

 
Klicka på en av bilderna för att komma till hennes blogg!

Nu har jag räknat lite matte och tittat igenom engelskan några gånger.. haha, ja, det kanske inte räcker när vi ska ha prov.. men ja, jag får börja öva hårt snart!
Postat av: Carina - inspirera

En skön dag låter det som, och en härlig vårdag...

Snygg header till Julia :)

Kramen.

2012-03-28, 07:06:59 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

när är engelska provet nu igen?

2012-03-28, 07:08:26 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: