10 Maj

Torsdag är alltid lika jobbiga.. men, ja, det gick väl bra i skolan, och jag har inte somnat än...

Första lektonen (45 minuterna) hade vi Nationella prov! Ah! Men det gick nog ganska bra.. man skulle skriva en "berättelse" om framtiden, och jag fyllde ut alla sidorna som vi fick, så jag tror att jag skrev något bra iallfall...

Annars har vi bara haft vanliga lektioner, på Musiken redovisade vi och sjöng om Adele, och det tycker jag blev bra! Sista lektionen läste jag och gjorde korsord och efter lunch när vi hade Engelska så kollade vi på Desperados, och det är väl ganska bra!


Direkt efter skolan så stannade jag och mamma och Mormor och Morfar och fikade, det var länge sedan, men mysigt, somvanligt! Mycket trevligt!

Vid 16.30 så var det ju Stråkorkester, och den gick bra idag också, vi spelade igenom låtarna som vi ska spela i Kastlösa på Söndag, och jag kan det mesta nu!
Vi fortsatte också med det på lektionen, så nu är jag säker!

Ikväll blir det att öva lite på manuset, imorron är det ju WCP (FRC) = World Children Prize For The Rights Of The Child. Vi ska redovisa om Anna Mollel, jag är inte så nervös än, men det kommer jag antagligen bli imorron vid 8-tiden... men idag kommer jag bara att öva på mamma!


En liten egobild på mig, som Emma tagit!
Postat av: Carina - inspirera

Torsdagar är "nästan-fredag" för mig...

Men du har en riktigt tuff dag!

Nu myser vi till Lets Dance :)

Kramen.

2012-05-10, 19:19:21 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: