11 Maj, äntligen Fredag

Fredag! Åh, så skönt!! ♥ Det är ju alltid skönt med helg och extra skönt efter alla Nationella Proven!

Idag redovisade vi WCP (World Children Prize) och det gick väldigt bra tycker jag! Och den vi jobbade om (Anna Mollel) vann ju hela grejen på Färjestadens skola!
Riktigt kul faktiskt, vi trodde inte att hon skulle bli så omtyckt, men det blev hon!
Hon fick tillochmed 99 röster! (2:an fick 45 röster och 3:an 35)

Annars såg skoldagen ut såhär:
                       WCP- hade vi hela förmiddagen, eller iallfall en lektion före lunch. Och vid 8.30 så redovisade vi för 5: orna, och det gick ju, som jag sa, riktigt bra!
                       Matte- efter att vi kommit tillbaka från sången så hade vi Matte, eller, valfritt. Jag och Julia (C) gick runt och intervjuade lite!
                       Engelska/Klassråd- klassföräldrarna kom och vi hade lite "möte" om klassresan, vi hade inte jättemcket att prata om.. men ja lite blev det ju ändå!
Efter att de gått så hade vi en engelskatävling, man fick se en bild och sedan skulle man skriva om den, vi fick ihop 96 ord. Så jag är väl ganska nöjd!
                       Idrott- vi spelade Volleyboll och Killiboll, det gick väl bra. Jag fick inte "känna på bollen" så mycket, eftersom att vi hade ett bra lag *host host*, ja, de som var med kanske förstår... men det var väl ganska kul!

Efter skoldagen följde Wilma med mig hem och Linnéa kom lite senare, vi kollade på lite låtar itll skolavslutnigen, och vi hittade en! Our Lucky Day!!
Så nu är det bara att plugga..!





Ikväll blir det nog bara mys med familjen framför tv:en.. fredagsmys helt enkelt!

Ha en bra kväll + helg ni också! ♥
Postat av: Wilma

Mysig fredag hade vi!

Ja, det gick ju mycket bättre än vad vi hade förväntat på WCP!



Ha en bra kväll + helg du med! :)

2012-05-11, 19:03:21 - URL: http://primawilma.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Fredag är riktigt skönt!

Det blir verkligen spännande att se er uppträda på skolavslutningen, jag längtar :)

I helgen är det att polera båt som gäller!

Kramen.

2012-05-12, 06:48:18 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: