16 Maj

Nu har jag precis kommit hem från lite arbete...
Jag har maskerat + bottenmålat båten! Ganska kul faktiskt!


Denhär bilden togs innan namnet var påsatt, alltså förra helgen, men jag hade tyvärr inte med mig kameran idag, man sen kanske ni kan få se mig bottemåla, mamma tog några bilder med pappas mobilkamera...

Duschen blev det innan jag satte mig i soffan nu, hade ju lite färg överallt, så sitter här och tänker; Är Bottenfärg bra för håret?


Annars har dagen vart bra. Vi började på ett nytt projekt i So:n, man skulle välja fyra mål (från Samhällskunskap, Religion, Geografi och Historia) och sedan "redovisa" det på något sätt. Jag har lånat lite böcker, men börja gör jag inte förrens efter *mini*lovet!

Och, ja, vi har ju lite lov nu! Ska bli jätteskönt! Jag tycker att jag är värd det efter Nationella Proven och, ja.. det är ju så få dagar kvar till sommarlovet nu, så man måste hinna vara lite ledig innan man slutar skolan (är det en förklaring som är bra nog?)

Litet snabbt inlägg, men ni får ha en Toppenkväll!
Postat av: Carina - inspirera

Javisst är det kul att vara med! Och nu är det snart dags för att sätta henne i vattnet...

Låter som ett intressant projekt som ni dragit igång med, blir nog en bra avslutning på terminen!

Kramen.

2012-05-17, 06:49:03 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: