Båthelg!

Nu är vi hemma från en jättehärlig båthelg! Idag har det bara vart sol och knappt ingen vind! Alltså perfekt båtväder!

Vi har träffat trevliga kompisar, ätit god mat med de och suttit och snackat! Såklart har det blivit massor med fina bilder, men de tar vi sen!
Vi åkte till Stora Rör.. Vi var 3 familjer + lite annat folk (!?) och det kom 2 båtar.., vi/jag har haft jättetrevligt!



Mamma & Pappa sjösatte ju båten i Lördags (igår) och efter att vi packat i lite så hämtade mamma upp Joakim och Lovina, sedan åkte vi vidare till Stora Rör, där tog vi lite fika och väntade in de andra!
När alla kommit hade vi namngivning (vi har ny båt och vi har döpt om henne till Seagrid) och välkomstdrink, sedan åt vi jättegott på Hamnkafét, eller resturangen, eller vad det nu var...
Tillslut blev det lite tröttsamt, då gick jag och Alexandra en runda, spelade lite kort och snackade lite..! Mycket mysigt!

Idag på morgonen så vaknade jag ganska tidigt, 6.45, men jag låg kvar och myste lite, fixade lite med mobilen och slumrade lite.. men när jag vaknade blev det årets första båtfrukost och lite läsande!

Och nu är vi hemma igen! Väldigt rolig helg, båtsäsongen har äntligen börjat!
Postat av: Carina - inspirera

En mycket lyckad och skön premiär helg med Seagrid blev det! Nu hoppas vi att sommaren blir lika skön...

Kramen.

2012-05-20, 17:46:47 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

Verkar som du haft en bra dygn med båt& kompisar

2012-05-20, 18:32:16 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

Jag och mamma var och letade efter er båt i hamnen, men vi hittade den inte, vart är den? :O

2012-05-20, 23:08:37 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: