Emmadag...

Denna eftermiddagen har jag tillbringar med Emma!
Vi har haft superkul; Skrattat, fixat hennes (och Moas) blogg, skrattat ännu mer, bakat skumma kakor.. som faktiskt blev ganska goda och tagit lite foton!
Ungefär vad vi brukar!! Väldigt roligt faktiskt!




Dagen idag har vart väldigt bra, första lektionen blev vi väldigt uppspelta, vi som ska gå på Skansen.. för vi... fick... reda... på.. våra klasser!!!!
Jag var lite nervös, eller, jag vet ju att klassen egentligen inte spelar någon roll.. man håller ju kontakten iallafall, men det är ju alltid lite roligt att vara nervös och vara nervös med en kompis, speciellt på engelskan!

Så vid 9.30 kom rektorn in och lämnade papper till Lasse och han räknade upp de 4 klasserna vi kommer att bli... och jag och resten av klassen (förutom två stycken andra) kom i klass 7 (:4) d.. (jag tror att det kommer bli 7d men på lappen vi fick var det 7:4, men jag tror det är arbetslaget!)

Det blev ju bara, såklart hade man ju velat komma med någon ny, vilket vi kommer iallfall, och det gör inget.. det är ju bara kul att få vara 3 år till tillsammans..!


Dagen annars har väl vart bra... vi har haft Engelska, Svenska, Bild och Matte/No.. helt okej dag!
Lite överraskningar med nya klasserna också!
Postat av: Carina - inspirera

Oj, så spännande att få reda på klasserna...

jag förstår att ni var nervösa!

Men jag tror att det blir riktigt super toppen!

En kul och fnittrig eftermiddag har det varit...

Kramen.

2012-05-07, 19:49:31 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

vad heter emmas och moas blogg?

2012-05-07, 20:25:46 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/
Postat av: Olivia

I min skola började vi i högstadiet i 6an och i 5an så var vi 2 klasser men i 6an så blev det en klass av alla. fast vi är bara 36 st (två klasser alltså..) och dom som går i 9an är ca 60 st :O haha

2012-05-08, 06:06:31 - URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: