Saturday morning..!

Lördag idag! Det ska bli jätteskönt! Eller, så börjar jag nästan alla inlägg efter en lång vecka.. men det har det väl inte vart denna veckan, men det ska bli skönt med Lördag iallafall..!



Jag vaknade vid 9.05 idag av att mamma ringde.. hon trodde att jag vaknat, och jag trodde också att jag skulle vaknat tidigare idag, men... hm, råkade ju somna om..!
Mamma och pappa har vart vid hamnen och sjösatt Seagrid nu på förmiddagen!
 
Jag har börjat packa lite, vi ska nämligen åka på en liten preimärtur till Stora Rör med två andra familjer + båtar! Där ska vi äta lite och påbörja lite båtmys! Det ska bli mysigt det!
Så vi åker väl någon gång på eftermiddagen, så vi ska bara packa lite..! Somsagt: En bra lördag!

HA EN BRA DAG NI MED!

Postat av: Carina - inspirera

En solig lördag som bjuder på mycket festligheter! Hoppas att allt blir toppen :)

Kramen.

2012-05-19, 12:52:49 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

Åker ni till kalmar och äter på donken dåe!? brukar inte ni det? :)

2012-05-19, 18:40:29 - URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: