The Second May

Nu har jag och mamma haft lite "kroppsvård", med naglaroch så!!
Riktigt mysigt framför tv:en!

Dagen idag var bra tycker jag.. det känndes ju som Måndag. Glömde gympapåsen hemma, så det blev tyvärr ingen idrott för mig... men jag gick på Genrep, så det var väl ganska kul det med..!!

Vi hade
           So-  vi fortsatte med våra arbeten om WCP, det gick väl ganska bra, vid 9.00 gick vi ju på genrep, så vi fick inte vara med på provredovisningen.
           Idrott- jag hade ju tyvärr inte med mig gympapåsen så jag fick sitta uppe i klassrummet och prata ideér med Wilma...
           Svenska-  vi jobbade i "Röda tråden" vilket kanske inte var det bästa jag gjort, men, ja..
           Svenska-  vi jobbade klart med Huset och började på ett annat arbete.

Ja, min dag!
Ganska lugn faktiskt, kort, men bra vecka!


Idag har det verkligenvart vår! Varmt och skönt. Jag kunde tillochmed ha kjol på mig!!

Postat av: Wilma

Ja, en riktigt härlig dag!

Sv: ja, vi ses ju imorgon såklart!!

2012-05-02, 21:03:30 - URL: http://primawilma.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Underbart soligt och skönt väder!

Låter som om du har hunnit med en hel del! En riktigt trevlig mitt- i- veckan-dag...

Snart helg igen :)

Kramen.

2012-05-03, 06:49:57 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: