16 November

Idag är det äntligen FREDAG!!
 
Det har bara vart en bra dag idag, jag fick reda på mitt resutlat på spanskan (första spanskaprovet på högstadiet gick mer än bra!) och jag hade svenskaprov.. så ja, det har gått bra!
 
 
Caisa följde med mig hem idag! Vi skrattade, och hade väldigt kul!
Vi överraskade även en kompis som gick sista dagen i vår skola idag.., och vi har gått med henne sedan lekis (mamma-barn-grupp!) så vi gjorde ett collage  på bilder av henne.. och vi hade en fin stund med kakor, spel och analysering av alla bilder!
 
Och Alva - vi måste träffas mer, och ha det bra i nya klassen och nya skolan!
 
Ha en toppenkväll! Och en toppenhelg!
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp collaget på din vän, hade vart kul att se!

2012-11-16, 21:09:20 -
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med bra kompisar.
Hon blev säkert nöjd!
Lycka till i nya skolan Alva.
Kramen.

2012-11-17, 19:28:48 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: