22 November

 
Nu sitter jag här med feber och är förkyld.. jag fick åka hem ifrån skolan idag..
Men efter att jag sovit i 2 timmar, orkade jag med att spela fiol och orkester nu i eftermiddag, det blir nog en tidig kväll idag och försöka bli bättre tills imorgon - jag skippar nog skolan, men det ska också bli en helg i Karlskrona, hos storebror.. så han får ha en sjuk lillasyster hos sig, men då kanske jag mår bättre!
 
Hoppas att ni har haft en bra dag, och att ni kommer att ha en bra fredag!!
 
 
 
 
Postat av: Carina - inspirera

Hoppas att du kryar på dig <3
Så typiskt att bli sjuk när man ska göra något extra kul...
Hälsa brorsan ;)
Kramen.

2012-11-23, 09:03:33 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: