27 November

 
Hittills har det varit en skön, mysig studiedag... med, hm, inte så mycket studier...!!
Jag har mest myst omkring och slappat.., fotat regnet och haft det skönt!
Sovmorgon, frukost framför tv:en, spelande, lunch, fotograferande, och ja.. mys - det har är det min dag har bestått av..., och det säger jag inte nej till!!
 
Kvällen blir nog bara mysig den med, god mat och kanske lite bakande.. kanske tillochmed lite firande! - Jag har nämligen namnsdag idag.. 
Grattis till alla er som också heter Astrid!
Postat av: Carina - inspirera

Grattis och mys vidare! Strömavbrott gjorde kvällen extra mörk...lussebullarna kanske överlever i frysen!!
Kramen.

2012-11-27, 20:37:34 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh grattis på namnsdagen i efterskott!
sv: Åh, så otroligt glad jag blir, verkligen. Tusen tack finaste! ♥

2012-11-28, 19:03:44 - URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: