Grattis Lina ♥

 
Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Lina på 13-årsdagen!!
Hoppas att du har haft en bra dag.. och att ja, grattis!! ♥
 
______________________
 
Hoppade av bussen på busstationen idag, gick sedan till Köpstaden! Där gick jag på synundersökning, min syn har inte ändrats!
Jag har även valt ett par nya bågar (eftersom att mina svarta bågar gick sönder..hm, lite).. som jag får om 1-2 veckor!! Ihhh, är nöjd, det gick fort att välja, sp de var nog dem rätta!!
 
Grattis än en gång Lina, och.. hoppas att ni andra också har haft en bra dag!
Postat av: Carina - inspirera

Grattis Lina! Vilken fin bild...
Kramen.

2012-11-08, 09:59:31 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Underbar bild! :)
sv: Åh, tusen tack sötast! Ja, så underbart! ♥

2012-11-09, 22:30:53 - URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: